Member details

Cassettebandjes generatie

Sort by: -Old first- | New first

16 Jun, 00:25
Beste cassettebandjes liefhebbers,

Een vraagje: Ik ben op zoek naar een walkman van sony. Ik heb lopen zoeken op het internet maar kwam hem maar niet tegen, dat komt voornamelijk omdat ik niet het typenummer weet waarschijnlijk. Ik kan alleen sumiere beschrijving geven: het is een volledige metale (zilver/koper) kleurige walkman. Hij kostte toen ie uitkwam zo'n 300 gulden, hij was echt mooi. Smal, net een bandje zelf, en hij kwam uit toen de cd echt overhand ging nemen, een beetje tegen het einde aan. Als iemand de walkman herkent, laat het even weten dan kan ik op zoek naar dit specifieke model.

Groeten
Chris

PS: de beschrijving is echt marger, mijn excuses...
13 Aug, 21:57
hé chris,ik heb zo'n sony walkman,maar dan een zwarte ook metaal ''best een zware''...rond de jaren 80....misschien was het 86 dat ik 'm kreeg...maare doe 'm nie weg hoor,wilde even op je reageren,die waar jij naar op zoek bent klinkt wel als een gaaf ding, ken die uitvoering niet...sorry
maar wie weet als ik 'm ooit tegen kom hoor je het!
groetjes :-d marian
14 Aug, 23:06
Marianne,

bedankt voor je reactie, ik lees ondertussen mijn thread en realiseer dat het nog moeilijk wordt er achter welk type het was nu ik het zo terug lees, haha. Dat model wat ik was inderdaad redelijk zwaar, omdat er meer metaal was gebruikt dan plastik materiaal, the search continuous...
Groet, Chris
21 Aug, 02:52
Hoi Chris, heb je hier al eens een keer gekeken: http://www.pocketcalculatorshow.com/walkman/sony/
Hopelijk heb je er wat aan.
Groetjes,
Frank
Saturday, 20:01
Franky,

thanks voor de link, ik had die nog niet gezien, ik zag hem helaas er niet tussen zitten, maar zag wel een paar uit 1995 die er wel een beetje op leken, ik kan hiermee wel uit de voeten. Ik dacht zelf ook nog wel me te herinneren dat die specifieke model die ik zoek uit '95 kwam. Groet, Chris

Subject Started by  Replies   Last 
Annelies
8 yesterday, 16:27
Christopher
4 Saturday, 20:01
Daan
3 3 Aug, 02:31
Vincent
22 22 Jul, 04:20
hans blieb
1 29 Jun, 16:40
Assaf